FAQ – Hoobox
Hoobox
Meteen naar de content

Volg ons!

We staan klaar je te helpen via de Livechat🙋‍♀️

Email ons

FAQ

supportBestelling

Je ontvangt een e-mail met trackinginformatie zodra je bestelling is verzonden. Dit kan 2 tot 4 werkdagen duren nadat we je bestelling hebben ontvangen.

Ga naar de track & trace pagina op onze website en voer je trackingnummer in dat wij via de mail hebben gestuurd. Het kan tot vier dagen duren voordat trackinginformatie wordt weergegeven.

We werken heel snel bij het verwerken van bestellingen om ervoor te zorgen dat je ze zo snel mogelijk ontvangt. Je kunt je bestelling zo vaak wijzigen als u wilt voordat je op "bestelling afronden" klikt, maar daarna kunt je je bestelling niet meer wijzigen.

We verwerken betalingen met behulp van de Stripe-betalingsgateway of PayPal. Stripe is gecertificeerd volgens PCI Service Provider Level 1, het strengste certificeringsniveau. We nemen beveiliging zeer serieus, alle betalingen worden geverifieerd door Stripe om fraude te voorkomen.

supportLevering

Ga naar de track & trace pagina op onze website en voer je trackingnummer in dat wij via de mail hebben gestuurd. Het kan tot vier dagen duren voordat trackinginformatie wordt weergegeven.

Het duurt ongeveer 2-3 weken voordat je pakket bij je aankomt zodra je bestelling is verzonden. De reden is omdat wij kiezen voor zo min mogelijk tussenschakels om zo duurzaam mogelijk te ondernemen.

We werken momenteel 7 dagen per week om de bestelling zo snel mogelijk bij de klant aan de deur te krijgen. Houd er rekening mee dat door Corona en de huidige situatie in de wereld, verzendtijden kunnen veranderen. We zullen je altijd informeren als er vertragingen optreden. Dank voor je begrip.

Neem onmiddellijk contact met ons op als je merkt dat je verzendgegevens onjuist zijn. Houd er rekening mee dat we geen wijzigingen kunnen toestaan ​​nadat je pakket is verzonden.

Het duurt meestal 2-5 werkdagen voordat de trackinginformatie op het systeem is bijgewerkt. Als je bestelling meer dan 5 werkdagen geleden is geplaatst en er nog steeds geen informatie over jouw trackingnummer bekend is, neem dan contact met ons op.

supportRetourneren

Hier bij Hoobox.nl streven we naar tevreden klanten. Ben je om een ​​of andere reden niet tevreden? Stuur ons dan een e-mail met informatie over de reden van je retourzending. Hierna kunt je het product op eigen kosten naar ons terugsturen.

Het komt zelden voor dat iets defect aankomt. Eventuele fouten willen wij graag direct verhelpen. Als je het defecte artikel wilt ruilen, neem dan via deze link contact met ons op.

Zodra je een fout ontdekt, neem dan meteen contact met ons op (binnen 7 dagen na ontvangst van je pakket). Als er 7 dagen zijn verstreken sinds je productontvangst, kunnen we je helaas geen terugbetaling of omruiling aanbieden.

Als je een artikel terugstuurt voor omruiling of terugbetaling, kun je overwegen om een ​​traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten.

Je bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van je eigen verzendkosten tijdens het retourneren van je artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als je de terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de retourzending van je terugbetaling afgetrokken.

live_help

Staat jouw vraag hier niet tussen?

Our customer service will be happy to help you.

Neem contact op

Veilig online afrekenen

Wij beschermen jouw gegevens middels een SSL-beveiliging.

Gratis verzending in Nederland & België.

Jij volgt je pakketje, wij betalen de verzendkosten.

Klantenservice

Onze klantenservice is bereikbaar van 09.00-19.00.

Duurzaam

Wij besparen 43 KG Co2 per jaar door direct vanuit de fabrikant te leveren zonder tussenkoeriers.