FAQ
Bestelling
Je ontvangt een e-mail met trackinginformatie zodra je bestelling is verzonden. Dit kan 2 tot 4 werkdagen duren nadat we je bestelling hebben ontvangen.
Ga naar deĀ track & tracepaginaĀ op onze website en voer je trackingnummer in dat wij via de mail hebben gestuurd. Het kan tot vier dagen duren voordat trackinginformatie wordt weergegeven.
Je ontvangt een e-mail met trackinginformatie zodra je bestelling is verzonden. Dit kan 2 tot 4 werkdagen duren nadat we je bestelling hebben ontvangen.
Ga naar deĀ track & trace paginaĀ op onze website en voer je trackingnummer in dat wij via de mail hebben gestuurd. Het kan tot vier dagen duren voordat trackinginformatie wordt weergegeven.
We werken heel snel bij het verwerken van bestellingen om ervoor te zorgen dat je ze zo snel mogelijk ontvangt. Je kunt je bestelling zo vaak wijzigen als u wilt voordat je op "bestelling afronden" klikt, maar daarna kunt je je bestelling niet meer wijzigen.
Retourneren
Je bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van je eigen verzendkosten tijdens het retourneren van je artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als je de terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de retourzending van je terugbetaling afgetrokken.
Hier bijĀ Hoobox.nlĀ streven we naar tevreden klanten. Ben je om een āāof andere reden niet tevreden? Stuur ons dan een e-mail met informatie over de reden van je retourzending. Hierna kunt je het product op eigen kosten naar ons terugsturen.